Rabu, 4 Mei 2016

Gambar-gmabar sekitar new zealand

Iternary new Zealand:

Perjalanan saya ke new zealand hanya 9 hari 8 mlm... memang best...

tapi saya xingat secara detail cost yg terperinci tapi yang saya ingat saya hanya spend  hanya RM3500.00 saje untuk trip ke South Island, New Zealand


Internary : Christchurch - Arthur's Pass NP - Mt.Cook NP - Canterbury - Wanaka - Queenstown -Te Anau - Milford Sound - Frans Joseff - Fox Glacier - Christchurch 



 Hari 1

Christchurch

ni hari pertama di Christchurch Airport.., masa ni saya bermalam sementara kedai sewa kereta di buka....




Hari 2

Arthur's Pass NP

Arthur's Pass National Park

Hari 3

Mt.Cook NP



Mt.Cook National Park
Hari 5

Wanaka


 





 Wanaka

Hari 6

Queentowns
Bandar Queentowns... mmg xtkt langsung...



Hari 7

Te Anau



Te Anau

Hari 8

Milford Sound - Frans Joseff - Fox Glacier





 Fox Glacier






Milford Sound

Sepanjang 8 hari sana memang seronok  n tenang gilerrr... rase xnak balikkk... korng wajib dtg new zealand ... memang best giler...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan