Jumaat, 6 Mei 2016

Gambar-gambar Sepanjang di Korea


ni baru sampai di airport seoul


ni station lrt , dari airport  menuju apartment
excited giler


 

COEX MALL... SNSD memang favorit KPOP grp aku


EHWA uni.. wei kalo belajar sini xkalo xcntik xtau la... kuar2 je pintu uni
penuh kedai cosmetic.. sape yg nak borang cosmetic meh la sini...selain myeongdong
ni tempat best aku rase


ni dekat EHWA uni.. aku dgn kawan backpacker


feeling2 jadi student balik..if aku xambk degree or master lg mau blk dr travel ni apply masuk uni kat korea..giler best environement


Everland.. taman tema yg best di abad ini..hehehe. feel dia mrah giler semua benda ko boleh main
dengan fee rm60 duit malaysia, sini ade rollers coster yg akyu tu.. kalo korang peminat running man.. mesti korang tau kan..tp korang kena sabar sket... que panjng giler kalo korang nak naik roller coster ni


ni namsan tower, yg belakang tu... jln kaki je dr apartment yg aku duduk, save duit tp penat
mujur la kat malaysia aku memang selalu workout so xde hal sg la bab2 mendaki bukit ni
... hahah sebenar boleh naik keta cabel but then ktorg terlbuh excited mendaki je naik ke namsam tower... mlm pertama mau x excited.. mcm xnak tidur je nak explore heheh


hahaha... ni korang semua mesti tau kan, Nami island... tempat cite korea pertama glamer Winter sonata.. sampai skrg hiburan korea popular wei...



ni pun kat Nami byk tempat dating best la pada yg pergi dgn husband and wife tu



ni pintu depan Nami island xsah la kalo xbergambar kat sini kan...
sebenarnya byk lagi gambar dlm camera xtransfer wlpn dah setahun hehe..



kalo kat Nami ade restauran halal, harga dia pun xmahal sgt.. uall kena cuba tau hehe

Actually byk lg aku nak cite... n gambar nak upload tp xdan... 

maklum la tugas hakiki aku masih ade hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan